joi, 17 martie 2022

Gura lumii sloboda …..

 Asa ca nu vad de ce as tine-o inchisa pe a mea, daca intreaga omenire oricum vorbeste vrute si nevrute toata ziua si toata noaptea.

Au inceput glumele, sa zicem delicat „glumitele” cu ucrainiencele.
Avand in vedere pozitia mea, adica inalta pozitie, de la care privesc lucrurile (cat a mai ramas din cei 1,94 m, cat aveam pe la 30 de ani), accesul privilegiat in si la ale politicii (pe stanga Guvernul, pe dreapta Gara de Nord) si experinta aproape seculara (cu mici lipsuri la cantarul timpului, recunosc) va consiliez cat se poate de serios sa nici nu va ganditi, datramite sa incercati, sa va incurcati cu ucrainiencele.
In primul rand aceste doamne au de doua ori mai mult sange in instalatie decat dumneavoastra, dragii mei conationali si barbati.
In al doilea rand, toate cele venite in Romania sau care traverseaza Romania au cate 3-6 copii.
Cu cat mai buna si mai coapta ucrainianca, adicatelea cu cat mai aproape de 40 de anisori, cu atat mai aproape de norma de sesari se afla.
O astfel de doamna va fi precum un vampir, care va va suge sangele si n-o sa va treziti decat peste 5 ani, cu cei 6 ai ei si cu cei 3 ai dvs, in batatura.

Nu stiu cum este pe la dvs. dar eu nu m-as incumeta sa produc bani pt. 10 guri si sa mai si invartosez scarbavnicul madular in fiecare seara.

Nu in ultimul rand, 99% din aceste doamne si-au lasat barbatii pe frontul din Ucraina.
Avand in vedere cum merg lucrurile, va garantez ca spre disperarea onstromentului dvs, putine dintre dansele vor ramane vaduve.
Eu …. chiar asa mare si tare cum sunt, sau ma dau, n-as dori sa ma trezesc cu tovarasii din Detasamentul Azov …. batand la poarta mea.
Iar ucrainienii, sunt dati dracului, mai ceva decat muierile lor.
Daca argumentele mele, …. despre care incerc sa cred c-au fost hazli, nu v-au convins, incercati argumentul acela cu : peste parleaz este RAZBOI, mor copii, femei si barbati.

Ca a nu mai zic ca, … sunt o gramada de romance, care asa cum am scris cand m-au dat afara timp de o luna de pe Facebook, acum 40 de zile, romance care ar vrea, dar nu se uita nimeni la ele. Faceti un efort si bagati-le in seama.


Îmi place

Comentează


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu