miercuri, 23 martie 2022

Cam vin recesiunea, criza economica, si ceva ucrainience peste romani.

Speriat ca 5 pasi 3 basini Biden, ar putea imputi in asa hal salile de conferinta din EU, incat sa-i convinga pe dirigentii maretei adunaturi europene sa renunte la gazele si petrolul rusesc, Putin a luat startul inainte si incearca sa sperie Occidentul, in speranta ca va obtine o reactie pe fata, de genul „Ba pa ma-tii”, ca sa poata sa se dea jignit si sa stige „Am fost violat!”
Creierasul lui scofalcit atat mai stie, ca unele dame dupa viol se scutura si zic: „ooo, ce cocos, bine ca m-am impiedicat!”
Putin vrea musai confruntare, convins ca in depozitele armatei rosii exista armele „secrete ale lui Hitler”, si c-o sa invinga NATO!
Dezastrul din Ucraina nu l-a convins sau ESTE VOIT si Putinica de fapt, sta cu degetul pe butonul NUCLEAR, de oftica ca nu mai are erectie.
Prin urmare a cerut Bancii Rusiei sa nu mai primeasca decat Ruble pt. plata gazului sau petrolului livrat in EU.
Hââââţţţ ! Iar UE zice pas, si mai departe …?
O sa fie recesiune in EU? DA.
O sa fie foamete in EU? DA.
O sa fie criza evconomica in EU? DA.
Si? …. Mai deparete …… ?
O sa se sufoce economic Rusia ? DAAAAAAA!
O sa exporte Putin cele 4-5 milioane de rusoaice vaduve de razboi sau o sa importe 4-5 milioane de chinezi pentru ele?
Ca sunt cca 88 de milioane chinezi fara muieri, care n-au ce mute, urmare a policilor demografice guvernamentale comunisto-chineze si a traditiilor milenare din China.
Exportarea a miloane de chinezi in Africa a aratat insa ca domnii chinezi apreciaza asa mai mult negresele in detrimentul albelor, incat le iau de neveste si le duc in China. Hait……!
Putin nu intelege, sau intelege mai bine ca mine, ca Rusia se duce pe apa Sambetei, ca orice imperiu din istoria Umanitatii.
Si joaca la plezneala, ii iese santajul, Rusia mai are 50, 100 de ani in care sa fie „gigantul” cu picioare de lut.
Nu-i iese, se va uita la butonul rosu si se va intreba ce sa faca.
Ca el oricum crapa, ca nu e un zeu nemuritor, capa ca mine sau ca tine, si il mananca viermii, ca pe mine sau ca pe tine, ca Lenin e numai unul si n-are Putin fata sa-i stea alaturi pe catafalc.
Intr-o lume perfecta Mama Rusie …….



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu