vineri, 18 martie 2022

Buna copii, ce mai faceti?

Suntem deja in 2032. A mai trecut un an, nu-i asa?
Eu inca imi tarai flatulatiile pe aici, asa din obisnuinta, ca sa zic ca am ce face.
Oricum este putina lume care mai vine aici.
Internetul a devenit prea scump si ai nevoie si de autorizatie speciala de la Biroul de Propaganda.
Eu am fost smecher, m-am bagat la rand cand abia ii angajase pe unii la Birou si nu stiau nici cum ii cheama.
Acuma stau acolo si mananca si ei o paine, ca autorizatii nu mai dau, La nimeni!
In general lumea s-a schimbat, dar nu pot zice ca in bine, totul incepe sa semene a distropie SF.
Europa s-a labartat pana la Granita Zonei.
Pe partea ailalta Alianta Oceanica a inconjurat si ea Zona, si strange latul cum se pricepe mai bine.
Am pus afisul ca sa reamintesc ce parfum erau vremurile din anii 2022.
Acuma situatia este cu totul alta.
Cifrele sunt de 10 ori mai mari, la fel si cheltuielile militare.
Sau ...  asa ni se spune.
Platim si un impozit patriotic, lunar si obligatoriu.
Razboiul dureaza de cca. 10 ani, Ucraina nu mai exista decat pe hartie, acum, acolo este "Zona", zona unde cad bombele trimise de ambele parti.
Aaaaa .... fiti linistiti, nu mai sta nimeni acolo, cine n-a plecat, a murit cu multi ani in urma.
Acuma bombele cad asa, prin pustietate, ca partea adversa sa inteleaga ca ale noastre sunt mai mari si mai tari.
Probabil si ai lor ei zic/fac la fel.
Adica astia, dusmanii, nazistii, .... parca le zicea si altfel, ... parca rusi sau ..... chinezi. Nu mai stie mosu, ca are 99 de ani.
La cativa ani dupa inceperea ostilitatilor NATO a instaurat 100 km de no fly zone, de la granita Romaniei, incolo.
Asa, asa, ca-mi aminti acum si asta: Romania se chema partea asta unde stau eu.
Au fost batali aeriene, au cazut avioane de ambele parti, au fost salviti eroii piloti, s-au ridicat monumente, apoi s-au potolit.
S-au mai batut pe jos, cu ... tancuri, asa, asa, cu tancuri, niste masini mari si blindate, la care iti trebuiau tone si tone de fier ca sa le faci,  au sapat tuneluri, le-au detonat ca sa distruga tunelurile dusmane, si tot asa ani la rand.
Era clar ca si dusmanii stabilisera un no fly zone si ca in fapt nimeni, nici un pilot, nici un avion, niciun tanc nu mai putea zbura/umbla  prin ploaia de rachete care era lansata din ambele parti cum dadeau radarurile alarma.
Cativa ani afacerea cu adaposturi a inflorit, apoi nimeni nu si-a mai construit asa ceva, intrucat era clar ca nicio parte nu dorea s-o distruga pe celalta, intrucat ar fi ramas fara SCOP!
Iar populatiile trebuie sa aiba in scop, in scurta lor viata, altfel s-ar   revolta impotriva stapanilor.
Asa am apucat si eu sa mai proiectez cateva vile, ... subterane, bine inteles ca subterane, cum altfel?Acuma nu le mai foloseste nimeni.
Cam toate s-au scumpit, ca asa se intampla cand economia devine de razboi, iar societatea are un SCOP, scopul sa invinga in acel razboi, care razboi poate c-o sa dureze cat razboiul rozelor, dar nimeni nu mai stie de razboiul ala, cu trandafirii.
Cercetarile genetice au evoluat mult, acuma daca iti tai o mana ti-o cresc doctorii la loc. Dar atata, ca de murit trebuie musai sa mori cand iti suna ceasul, altfel se supara rau Biroul de Nasteri pe tine, si cica dispari intr-un nor de fum ca duhul ala, Aladin.
Inca n-am vazut, n-am auzit, dar asa vorbeste lumea, cand mai vorbeste, ca nu prea mai ai despre ce sa vorbesti.
Toate sunt ca acum 20 de ani, dar mult mai rau.
Nici nu este bine sa vorbesti prea mult. Cica dauneaza la gat si faci cancer.
Gurile rele zic ca sefii, conducatorii, au parte si de nemurire. O fi. ca prea au avansat in treaba cu genele.
Pacat ca Elon sau Elona n-a mai apucat si el.
A plecat pe Marte cu o gasca intreaga si de atunci n-am mai auzit nimic de ei.
Adica n-am auzit eu, ca guvernul precis stie, dar de ce sa ne spuna.
Si daca ne spune, la ce ne ajuta?
Aerul s-a mai curatat, ca nu mai avem masini, nu mai avem avioane, doar vapoare si trenuri electrice mai sunt, si alea doar pentru marfuri.
Unde sa mai mergi cu masina sau cu avionul, ca peste tot este la fel.
Acelasi Salam Victoria cu sunca , la acelasi pret, de 2 ori pe saptamana, apoi acelasi parizer de porc, la acelasi pret, tot de 2 ori pe saptamana. Sambata si Duminica se dau specialitati. In Romania se dau cremvursti de vita si felii subtiri de Salam de Sibiu.
Cand s-au varsat populatiile, adica cand au evacut toti ucrainienii si bielorusii, mi-au zis ca am dormitoare excedentare si mi-au adus 3 vaduve de razboi.
A fost ceva agitatie prin casa, si ceva scandaluri, dar pana la urma a vazut ca asa au facut pe toata strada, si s-a potolit. Adica au adus cate una, doua, trei ..... in fiecare casa. Dar tot neagra la fata este si din cand in cand se uita urat la mine.
A..., a mai fost ceva, si astea, ucrainencele se uitau urat la bieloruse si vice-versa, si toate urat la a mea.
Dar dupa cca un an a mea a inceput sa le invete greceste si cand au inceput sa sosoteasca toate patru intre ele, in spatele meu si eu sa nu inteleg nimic, s-a instaurat pacea.
Ce sa va mai zic, eu tot asa sunt, boier am fost, boier sunt si acuma.
Cand s-a inzecit impozitul la case, am dat una la stat contra o masina electrica, ca stiam ca n-o sa se mai gaseasca nici benzina.
Acuma am grija de ea, in special sa stea incarcata, ca s-o las si la copii. Sa fie si ei boieri ca mine, cat or mai exista sosele, ca ce nu le repararu inainte, acuma sa vezi lipsa de intretinere la drumuri.
Cand a zis Basescu ala, ca nu ne trebuie autostrazi, stia el ce vorbeste. Dusmanii pe asutostrazi au vrut sa navaleasca in Europa noastra cea frumoasa.
Noroc ca le-a dinamitat cine trebuia.
Si li s-a infundat dusmanilor, la propriu.
N-au mai avut pe unde sa ajunga la noi, ca nu mai erau sosele.
Asa ca acuma de fiecare 1 Mai scot masina in strada, o serg frumos cu carpa o ora intreaga, sa aibe si vecinii timp s-o admire, si apoi ma sui in ea cu doamnele si plecam fara sa scoata bibia un fir de fumulet.
Ne ducem la "Sosea" sa dam o tura, ca restaurante nu mai sunt de ani de zile acolo, cum nici bere nu mai e. Nu mai e bere nicaieri, ca s-a descoperit ca din hamei se poate face un explozibil mai ceva ca atomica, asa ca hameiul este cultura strategica si se prelucreaza doar la armata.
Si gata, hai c-am spus prea mult din casa si s-ar putea sa deveniti invidiosi.
Mai ales ca eu am auzit ca cica e unii care din invidie se ocupa cu delatiunile, ... si stai 30 de zile la mititica pana se lamuresc ca n-ai facut nimic.
Aiurea, nu se lamuresc de nimica, ca nu face nimeni nici o cercetare, dar da bine pentru emotiunea populatiiei sa stie ca organili este vigilente si unii chiar petrec o luna la izolare.
Hai pa si sa ne mai vedem sanatosi si la anul, de 18 Martie, ziua Victoriei, cand se da drumul la curent!
PS.
Aveti dreptate. Am uitat. Masina.
Masina o incarc de la panourile solare.
Ca si aici am fost destept cand trebuia, asa ca-s singurul de pe strada care are curent pana la ora 20, ca mai mult nu ma tin bateriile. 🙂
Dar oricum, tot se cheama ca noi nu citim la lumanare sau lampa cu gaz. Dar ne culcam la 20,30.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu