duminică, 1 ianuarie 2012

Revelionul Bugetrilor !

Vineri a fost Revelionul Bugetrilor !
Asta ca sa stiti de ce a fost mai liniste pe facebook si google+ si doar cateva vizite pe siturile de astologie.

Aveam si eu de bagat o "tidula" intr-un dosar, pentru niste marafeturi cu care imi este dator statul si ma bulucii catre administratiile mai sus numitului, ca sa nu raman dator cu docomentul peste an.
Dar mai ca era sa mai ia cu lesin la acea institutie.
Partial si din vina mea, ca m-am luat cu treburi dis de dimineata si n-am mai apucat sa iau micul dejun.
Cand urcai la birouri, ma lua valul de miroase de sarmale, vin si tuica fiarta, de mi s-au taiat picioarele !
Asa ca intre 2 carnati, un caltabos, ceva cozonac si multe pahare insirate pe biroul ala, abia apucai sa dau docomentul, care cu greu si-a gasit calea catre dosarul meu, ajuns undeva sub masa.
Refuzai cele cateva porcarii oferite ca de, obrazul subtire cu cheltuiala se tine (era vorba de al meu) si urai succese ireparabile, doamnelor si domnilor prezenti, in reconstruitea capitalista a Romaniei !
Noroc ca eram cu taxiul, ca primul agent de circulatie mi-ar fi infipt fiola drept in gat, la ce damf emanam, o data iesit pe poarta stimabilei institutii !
La de doua ori Multi Ani !, dragi bugetari.
Astept filmuletele cu domniile voastre pe Youtube. :)
Ca doar de aceea au bugetarii smartfone-uri, ca sa faca clipuri cu seful bagand tuica pe sub nas si dansand la bustul gol, in orele de program .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu