vineri, 20 ianuarie 2012

Ce lipseste Rivolutiei ?

 
Cica traim un nou moment crucial, dar eu nu stiu pentru cine !
Probabil pentru Iliescu, care ar vrea sa se mandreasca cu a doua rivolutie din vata lui.
Macar asa, ar fi si el unic in istorie, cu toate ca tare mi-e frica ca pe nici una n-a pus-o el la cale.
 
Daaaaa, este crucial momentul in care traim !
In loc sa ia Basescu, Boc, Udrea etc.  cibucul, o sa-l ia Ponta si Antonescu dupa ce o sa aprobe exploatarea cu cianuri de la Rosia Montana!
Ma p.....ssss pe asa monente cruciale !

Dar penrtu o revolutie, ca au am fost la aia din 1989, in mod cert lui Iliescu ii mai lipsesc niste suparati:
- maturatorii, pentru ca folosesc utilaje de import, in locul maturilor din productia autohtona,
 si e somaj in etnia rroma,
- puscariasii pentru ca au prohibitie la Galaxy S si alcol,
- prostituatele pentru ca nu li se face carticica si nu sunt scutite de impozite, precum eroii muncii lui Ceasca,
- toate sectele pentru ca se oftica vis-avis de Catedrala Neamului,
- hotii si smenarii pentru ca nu li se face carte de munca si nu li se da spor de periculozitate si de confidentialitate,
- chibitii din Cismigiu pentru ca nu li se platesc orele suplimentare.

Si cel mai grav,
Ii lipsesc1,5 MILIOANE de BUGETARI cu 25% minus la salariu si 5 MILIOANE DE PENSIONARI care mor de foame !
Dar aici lucrurile sunt mai complicate....
Primii stiu ca nu prea mai e de furat nici de la stat, nici de la populatie si mai e si criza mondiala, iar ultimii au fost invatati sa "mai puna un pulovrer pe ei" de tatucul lui Iliescu, Ponta, Andronescu & Co, adica de Ceausescu, asa ca stau ciuci la gura "caloriferului" !
 

Un comentariu:

  1. Cristian...
    N-ai dreptate.

    Nu iliescu a "facut" '89, nu el e principalul profitor ; Dumneyzeu sa-l ierte , ca-i decedat politic...
    base a comis-o 'i a dat prilej nemultumirilor varii sa se exprime,,,
    Cei din piata nu ne reprezinta, nici cei ce ne guverneaza in interes propriu... da ' viermele indoielii trebuie sa roada increderea ca prin prostire o sa-si perpetueze stapanirea ...
    Am trecut prin locul protestului [n orasul meu, voi mai ; n-am stat pentru ca n-avea cine sa ma auda.
    Unii... n-am fost pacaliti ...
    Sa traiti bine... cum imi doriti!

    RăspundețiȘtergere