duminică, 7 aprilie 2024

Mai traiti, stati linistiti, oricum o sa crapati ....

 

Institutul National de statistica NU ne comunica ca doar 8-9% din populatie trece de varsta de pensionare, de 65 de ani.
Dar se poate determina foarte usor cu cunostintele de aritmetica din clasa a 5-a.
Chestie care guvernului i s-a parut prea mult.
Cum adica 8% din populatie ajunge sa ia pensie, dupa ce cotizeaza toata viata? E prea mult!!!
Asa ca a marit varsta de pensionare la 70 de ani!
Nici nu ma gandesc, sa va spun cati trec de 70, ca iar sunt acuzat ca fac pe Mos Omidoiu.
Oricum, ACUMA, guvernul promite ca pana in 2030, ESALONAT, va curge lapte si miere si ca ne vor astepta CADOURI peste CADOURI de la BUGETUL TARI.
CARE BUGET ?
Cu cotizatiile oamenilor muncii timp de zeci de ani, ce s-a intamplat ? Ca eu am cotizat, chiar pana la 70 de ani.
V-am spus ca sunt senil, m-am pastrat in campul muncii pana la acea varsta. Singur, fara voie de la ei. 🤣
Asa ca pensionarii se vor UMPLE DE BANI.
Aaaa, nu aia 8-9% care REUSESC sa treaca de 65 de ani, ci aia pensionati la 45 de ani!!!
Caci guvernul are grija de pensionarii LUI!
Ailalti, adica voi, mai da-i in mizda pasii, daca inca n-au crapat pana acuma, mai vine un Covid, un virus porcin, "ceva" si nu mai apuca ei POMENILE guvernamentale pe banii pe care i-au dat DEJA, timp de zeci de ani.
Caci socoteala Guvernului este clara, pana peste 8 ani, cade guvernul, pica pomul, se termina covrigul, cade asteroidul, incepe razboiul .... si gata .... se declara stare de necesitate, si care n-ai crapat pana atunci, iti pui matale cearceaful, musai alb, pe cap si te incolonezi ordonat catre cimitir.
Ca sa nu se faca aglomeratie si acolo, si sa se certe lumea la coada.
Eu sunt galantom, eu va cedez locul meu la coada.
Il cedez si covrigarului si cioflingarului, si tablagiilor rusofili pensionati la 45 de ani.
Mai vreti glume ???
Cititi discursurile electorale ale ALESILOR VOSTRII, ca eu m-am dezis de astia.
Eu deja votez cu extraterestrii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu