miercuri, 16 noiembrie 2016

Comunismul va fi invigator !

Si pe crucea mea ca nu glumesc !
Afirmatia asta ar trebui sa fie subiect de inspectie si introspectie pentru niste sociologi, precum dl. Mircea Kivu.
1. Pentru ca, din cate am observat eu, numarul de bugetari creste permanent. IN TOATA LUMEA.
2. Numarul de angajati in ONG-uri e din ce in ce mai mare.
3. Productia industriala si de bunuri de consum se robotizeaza si disponibilizeaza DEJA "lucratorii manuali"
4. O doamna ecologista si onegista mi se destainuia cum ca politica UE este ca in niste ani, 30% din ciolovecii europeni sa lucreze in ecologie.
Adica sa taie frunze la caini !
N-am cunoscut nici o doamna care sa lucreze pentru promovarea drepturilor LGBT, dar banuiesc ca intentia UE este pe undeva pe aproape, ca procentaj din populatie.
Probabil ca 50% din populatie o sa frece menta ideologic si politic.
Adica politruci !
5. Aceste categori de populatie sunt la mana finantatorului (Soros, Gulem, Guverne) si voteaza ca sa nu-si piarda avantajele banesti.
6. Asa cum taranul roman nu mai are voie (deocamdata doar teorietic) sa-ti vanda un kil de lapte, pt. ca il mulge cu mana si nu cu "normele UE", nici eu ca arhitect nu voi mai putea sa proiectez "cu mana", ci doar cu "Acad 2025", pentru ca asa o sa prevada legea, care e facuta special ca sa elimine micii productori.
Si nu numai.
Si micii capitalisti trebuie eliminati, ca sa ramana doar multinationalele !
7. Stiu, o sa mi se spuna ca am luat-o pe aratura. (asta e cazul fericit)
Dar daca mai traiesc 25 de ani, precis o sa fiu arestat ca dusman al statului.
Asa ca va reamintesc doar un episod.
Dupa constructia a 2-3 mall-uri in Bucuresti, s-a dat o lege care a desfiintat toti chioscarii !
S-a dat doar .... PENTRU SANATATEA NOASTRA ! :))))
Somn usor, somnoroase pasarele !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu