sâmbătă, 12 mai 2018

Banci sexiste

Am fost la banca, dupa multa vreme.
La tejeghea, doua tinerele tip aspirante refuzate de ceva agentie de modeling.
Nici frumoase, nici urate, dar dotate.
Una peste si cealalta sub norma. De aia de 90-60-90 vorbersc.
Zaceau pe scaune.
– Vreau si eu sa ….
– Da, cum sa nu, veniti la mine, sare cea sub norma.
Ma duc, vreau sa … uitati, si ii dau actele.
– Sa stiti ca dureaza nitel.
– Stiu, sistemul merge greu, are si module in Fox.
– ?????
Baga foi, scoate foi, semnez, mai astept putin …
– Dumneavoastra ati mai fost la noi !
– Da, ani de zile.
– Acuma va reactivez in sistem, d’aia trebuie sa semnati si foaia asta.
– Adica acuma sunt activ, si inainte eram pasiv ?
Moment de procesare multipla a subdotatei.
– Intre timp supradotata a iesit si a intrat de mai multe ori de dupa tejghea.
Imposibil sa ma intorc ca sa admir peisajul, se facuse deja coada in spatele meu si ar fi fost prea pe fata admiraria mea.
Prea incorecta politic si a hartuire sexuala.
– Mai dureaza putin procesarea
– Inteleg, dureaza pana devi activ, daca ai fost pasiv.
– Moment de procesare multipla a subdotatei.
– DE GAY VORBEAM ….
– Aaaaa … gata, puteti semna sa va luati banii, zice ea jenata, de inteles sau de cat timp statusem la tejghea.
Se facuse deja coada in spatele meu, dar am mai stat si uitandu-ma la ea imi potriveam banii si „foile” in portofel.
Zambea detasat asigurandu-ma ca nu intelesese nimic.
Asa ca am plecat iar coada a rasuflat usurata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu