duminică, 31 mai 2015

Mă vând

Mă vând !



Nu săriţi ca n-am dat faliment si nici nu mi-au sărit siguranţele.
Pur si simplu mă vând !
Cică aşa e la moda, sa te cumpere cineva.
Asta ar fi un fel de boundage dar nu sexual, ci social.
Cică prima data ai avea senzaţiile cele mai tari, apoi se mai estompează dar devii dependent ! :)
Ideea mi-a venit după ce am văzut tot felul de scriituri despre ăştia de la DNA.
Cică s-au vândut americanilor după ce au fost şcoliţi in SUA.
O fi. Nu prea ii iubesc eu pe americani, ca de altfel nici pe ruşi, chinezi, romani etc.
Dar chiar aşa de prosti, incot sa cumpere rahaţi spălaţi de ploaie nu-i cred.
Aşa ca făcui socoteala ce ştiu, in cate graiuri mă descurc, ce as mai fi in stare sa fac si concluzionai ca musai trebuie sa găsesc comparator !
In fond ofer marfa de calitate.
Despre mine n-o sa zică nimeni ca m-am lăudat cu excedent bugetar la televiziuni, in timp ce in fiecare luna împrumut miliarde ca sa acopăr deficitul bugetar si ca sa plătesc ratele la împrumuturile anterioare !
Eu sunt marfa de calitate si cu garanţie pe viata, deoarece n-o sa fiu acuzat niciodată de subminarea economiei naţionale si linşat de populaţie.
Mă vând !
De preferinţa la extratereştrii.
Sa mă facă telepat si hipnotizator.
Sa trec prin fata instituţiilor de stat, ministerelor, firmelor etc., si sa gândesc:
-"Care ai furat economia naţionala, care ai luat/dat spaga, scrie un cec câtre ANAF."
- Si scrie pe cec, toţi banii pe care ii ai.
Daca te deranjează faza cu cec-ul .... precis ai o funie in dulap, o fereastra la et. 10 sau trece un autobuz pe strada unde ai biroul."
Mă vând.
Mă vând.
Mă vând.
Mă vând.

Mă vââââând!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu