marți, 8 iulie 2014

Boul Neamului !





N-aveti un rol de Agamita Dandanache pentru mine, la ceva teatru ?
Jur ca sunt perfect in rolul tembelului neamului !

Am mizat pe PNT si Coposu, dar cu o floare nu se face primavara.
S-au devorat din interior si s-au distrus singuri. Lasati povestile cu securistii. Eu am fost acolo! Securistii aia nu faceau nici cat o ceapa degerata daca pe restul nu-i bantuia fantoma cumunismului si a "organizatiilor muncitoresti" !

Mai nou am mizat pe un evreu destept.
Unul fara diplome de doctor din ....Republica Domnicana !
Daca pulifricii din politica romaneasca nu-s in statre de nimic, macar sa vine evreii cu banetul si tehnologia !
Ca n-ar fi fost rau sa punem cateva sute de tancuri Merkava, considerate cele mai bune din lume, asaaa  pe langa Prut, poate si pe langa Nistru ....
Cand aveti timp va mai povestesc si despre automatul UZI, sau despre cum fac astia culturi pe piatra seaca, despe ce revolutii au facut in domeniul cancerului, ca tot mor ai nostri ca nu sunt medicamente si aparatura.

Dar de trei zile chiar ca habar nu am cu cine votez !
Breeee ... EU CU CINE VOTEZ ?
Ieri domnul MRU ma varsa in PNL ca acela era visul domniei sale dintodeauna, azi aflu ca ma varsa in PDL ca asa intra pe lista la Presidentie, maine .... te pomenesti ca o sa fiu membru PSD ! :(((

Domnule MRU, eu zic sa te duci direct la Voiculescu, ii iei malaiul, ne arunci si noua macar cate o aripioara de ros, sa tac dracului din gura si sa nu ma mai oftic ca sunt Boul Neamului !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu