marți, 7 ianuarie 2014

Nu-mi mai dati poke !

and eram june arhitect de 27 de anisori, la ... Slobozia, capitala de ce dracu era pe vremea aia, probabil judetul Ialomita, statul si partidul mi-au dat garsoniera la nici 15 metri in spatele celebrului IPJ Ialomita . (Institutul de proiectare Judetean) .

Cum in 90% din timp, faceam naveta la Bucale, mai lasam la servici, pe planseta si la vedere, cheile de la garsoniera. Asaaa, ca sa arat si eu ca, sau sa ma dau si eu, boer Bibescu de Calea Victoriei !
Acum sa nu anticipati ca urmeaza sa povestesc ce se intampla cand dormeam in garsoniera aia !
Vreau sa va povestesc cum era cu "poke" pe vremea aia !
Unui sef de atelier ii cazuse mucul dupa o desenatoare tiganca. Mama...., si erau niste tiganci la Slobozia, cum nici n-a visat ca exista bulache ala cu .... SF-ul lui: "La tiganci" !
Cine stie cunoaste, Mircea Eliade nici macar n-a pus mana pe o tzata de tiganca !
Matasea Orientului a trebuit sa se aplece acum 1.000 de ani, sa abdice, in fata superbei texturi catifelate, lucitoare si inaltatoare, a tzatei de tiganca de Slobozia.!
Asa ca onor seful meu de atelier s-a gandit el ce sa-a gandit si mi-a zis ca a invitat 10 gagici si cativa colegi la mine in garsoniera, ca sa jucam "poke".
Acum nu vreau sa insist asupra a cat de imbecil eram la 27 de ani, adica atunci cand am acceptat partida de "poke", asa cum n-o sa insist si nici n-o sa va povestesc cine a inchis cu cheia dulapul, dulapul in care un onorabil domn, mai tarziul arhitrect sef al capitalei se regula cu o desenatoare.
In ziua aia, eu aveam o "faza" pe un santier, colegii arhitecti stiu ce e aia "faza", asa ca nu pot sa va povestesc cine, cum si in ce fel l-a scos din dulap, pe viitorul conducator al destinelor arhitectonice ale capitalei.
Na, Alzhaimerul isi spune cuvantul in loc sa va povestesc despre cum se "poke" acum 35 de ani, tigancile la Slobozia, balaresc despre ce-au facut 20 de ani mai tarziu niste comunistoizi impotenti in ale arhitecturii !
Deci, versiunea comunistoid-onanista a actualului "poke", insemana in capul imbecililor ajunsi la "putere" (locala) pe vremea aia, fugaritul gagigilor prin garsoniera MEA, si pleznit palme peste curul lor !
Asa cum era normal, inevitabil, irefutabil, etc., seful meu de sectie a divortat, aia pe care pusese ochii si-i tragea palme pe cur (superb cur) a divortat si ea de tiganul ei, asa ca eu am renuntat sa mai las cheile de la garsoniera pe planseta, ca sa nu mai aiba nimeni "tentatii", si in urmatorii 2 ani m-am ocupat de DOAR de "curul" meu ! :))))
Morala:
Inteleg ca ma iubiti, inteleg ca face bucile mari nu mai stie ce sa inventeze ca sa ne dam palme peste cur, unul la altul, dar va rog sa ma intelegeti: MIE, inca imi plac mizdele, nu cururile !
Si sper, INCA sper, ca imbecilitatea numita "corectitudine politica" promovata de UE, n-o sa ma oblice sa va regulez in CUR !

ASA CA VA ROG FRUMOS : nu-mi mai dati poke ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu