vineri, 9 mai 2014

Shalom domnule prim-ministru V.V. Ponta

Apropo de decoratii, de fascisti, de evrei si "my horse off course", P.M. V.V. Ponta !
Adica in engleza mea de balta: "martoaga mea ce o ia pe aratura", prim-minstrul V.V. Ponta.

Vazand eu ca exista tentatia pascutului prin balariile rusesti si cea a unui antisemitism de sant la drum intre glii, trebuie sa punctez cateva lucruri.

Domnule Ponta, n-ai destula destula glagore ca sa fi antisemit !
Doar cei care sunt macar la fel de destepti ca "jidanii" pot fi sau au dreptul.
Doar aia sunt antisemiti adevarati !
Restul ... sunt doar onanisti de bodega in Frerentari sau criminali psihopati.
Eu, un neica nimeni din Grand, am dreptul sa nu-l iubesc pe Patapievici.
Poate ca am si datoria sa-i spun domnului Patapievici direct in fata:
- Draga domnule, meri si injura-i pe evreii dumitale, ca de injurat romanii ma ocup eu de 40 de ani!
Pentru ca ... pe ce spun eu, Israelul, Soros, "Jointul", Asociatiile evreiesti din lumea larga, nu dau nici macar o basina rasuflata si fasaita !
Dar dumneavoastra domnule V.V Ponta sunteti prim-ministrul Romaniei, si acum chiar ati imbulinat-o, v-ati pus toata evreimea mondiala in cap pentru o amarata de tinichea pe care i-ati refuzat-o lui Patapievici!
Este clar ca n-aveti "savoir-faire", cum zice frantuzu !
In lumea civilizata persoanele neagreate sunt medaliate ! Ca trece troleibuzul, tramvaiul peste ele, cateva "luni" mai tarziu ..... este doar "Shit happens !"

Din pacate, din cauza inabilitatilor dumneavoastra diplomatice o sa sufere Romania !
O sa vedem cu certitudine la urmatoarele tratative cu FMI, cu Banca Mondiala, cand o sa mai emiteti ceva certificate in euro pe care n-o sa le mai cumpere nimeni, cand o sa se revizuiasca rating-ul Romaniei....

Fiti realist, la nivelul dumneavoastra, antisemitismul nu poate fi nici macar cat al Maresalului Antonescu, care avea cuiul asta implantat din casa, chiar de nevasta proprie, pe care o divortase un bijutier evreu si francez.
Iar tentatia manifesta a domnie voastre catre stepa ruseasca este o himera !
Romania n-are decat un ....Baragan !!!
Asa ca faptele raspopitului georgian I.V. Stalin, beneficiarul unei traditii seculare a Rusiei in materie de casapit "Jidani", trebuie sa le uitati.
Pana si evreii vorbesc doar pe la colturi despre faptul ca Stalin a omorat mai multi evrei decat Hitler.
Si stiti de ce?
PENTRU CA SUNT DESTEPTI !
Evrei stiu bine zicala latina: "Quod licet iovi non licet bovi" !
Si ca sa parafrazez eu nitel, evreii stiu ca ce-i este permis ursului siberian, nu-i este permis boului dobrogean !
Rusia nu e Romania. In Rusia nu exista si nici n-o sa vedeti un monument al Holocaustului sau un institut de cercetare a Holocaustului, chiar daca Stalin a omorat milione de evrei rusi in timpul razboiului iar dupa acesta un numar foarte insemnat din evreii eliberati de rusi de la Auschwitz, au disparut in gulagurile din Siberia. (se vorbeste de 150.000)

Asa ca eu, corcitura ardeleno-olteneasco-aromana nu pot sa va mai salut la incheiere, decat intr-un singur fel :

Shalom domnule prim-ministru !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu